Roadmap/order-stock

Fra Shoporama dokumentation
Skift til: Navigation, Søgning

Hos os har vi ikke behov for at kunne tilføje varer. Tænker at det også må give lidt problemer i forhold til, at kunderne har gennemført en betaling på det første beløb ? Der er hos os et stort behov for, at kunne ændre i varianten (tror jeg det hedder) Jeg har meget ofte, kunder der skal have ændret størrelse på det tøj de har købt, så der ville det klart være at fortrække, jeg kan ændre det direkte i bestillingen, så det bliver bogført korrekt og varelageret også ændres automatisk. At kunne fjerne en varer ville være så genialt i tilfælde af at noget skulle være udsolgt. Den gode funktion med at man kan redigere i prisen skal klart blive, den benytter jeg flittigt Måske I kunne lave en ekstra funktion under den der hedder sendt, annulleret m.m der hedder bogfør. Så bliver bestillingen først bogført når vi har sat et hak/valgt den ? Så må det jo være vores eget problem hvis vi glemmer at bogfører det.

Et meget stort ønske jeg har (muligvis har Rasmus Grundtvig Jungersen allerede ønsket det) Er at der bliver lavet en eller anden returløsning. Ville elske jeg kunne gå ind og se om en bestemt kundes varer var modtaget og krediteret. Måske at kunden også kunne få tilsendt en mail, om at deres varer er modtaget retur og er under behandling helt automatisk


Hvis du kan lave det, så lageret ændre sig, så vil det være super. Vi glemmer nogle gange at ændre på lageret, og så får vi solgt noget vi ikke har.


Du kan gøre det muligt at redigere ordrene inden det bliver sendt til økonomisystemerne. Så længe det ikke er bogført, er det ikke et problem. Efter det er bogført, skal der laves en kreditnota på den originale og så skal den nye bogføres på ny. Er det muligt at gøre automatisk?


Jeg mangler at kunne tilføje en rabat, da jeg ofte synes kunder glemmer det i farten, eller skriver den i kommentarfeltet i stedet for kodefeltet, så det sker automatisk. Og at kunne tilføje en vare til ordren, da jeg også forholdsvis ofte har kunder der føjer til pr. mail bagefter. Den originale ordre har både kunden og jeg allerede, da der er kommet en ordrebekræftelse på mail.

Det ville også være super at kunne gensende en ordrebekræftelse via systemet, så den ikke skal sendes manuelt ved at sende linket til den offentlige side på en mail. Hvis en kunde har lavet en fejl i sin mailadresse (f.eks. .con i stedet for .com) kommer ordrebekræftelsen ikke frem - så ville det være fint at kunne rette det på ordresiden og gensende en ordrebekræftelse til den korrekte mail.